29 Temmuz 2016 Cuma

Bindallı seçimim

Benim için hala kına gecesi kırmızıdan ibaret her ne kadar klasik olsa da. Bindallı aramaya başlamadan evvel bordonun bana yakışacağını ve seçeneğin çok olacağını düşünüyordum.
İlk olarak aradığım tok duran ve sadece bordodan ibaret olan bindallı yoktu. Aralarına sarı, beyaz gibi renkler karıştırılmış sevemedim. Fuşya-mor bi bindallıyı sırf ısrar ettikleri için denedim. Evet çok tatlı ama aradığım bu değil aramaya devam. 
 Bi yerde istediğim modelin 36 bedeni vardı o kadar dardı ki mankenin bile sırtı açıkta kalmıştı. Dikebileceklerini söylediler ama bayağı pahalıya denk geliyordu ve eminde olamadım, vazgeçtim.
Yeşil bi modeli yine ısrar üzerine giydim. O kadar kabarık modeldi ki yeşili kendime yakıştırmama rağmen sırf kabartısı yüzünden vazgeçtim, bordo aramalara devam.
sevdiceğime poz verirken :) bende güzel çektin sanmıştım :D
En sonunda bana uyabilecek bordo bulundu denedim ve sonuç ben yokum. Elbisenin rengiyle rengim bütünleşti ve hiç beklediğim görüntü olmadı.

Bordonun olmayacağını anladığıma göre hiç gezmeyelim daha deyip ilk denediğim fuşya mor bindallıda karar kıldım. :)
Hafta sonu Görümcekle Eminönü çıkartması yapacağız. Kına malzemelerini alacağız. Umarım ne istediğimi bulabilirim. ^-^

çok beğeniyorum kendisini zaten bu model bindallılar onla moda olmadı mı :)


saçlarımı böyle yapacağım
işte bu benim giyeceğim model. ben sevimliyim ya gider bu bana gider :p 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder