25 Temmuz 2016 Pazartesi

- 22.07.2016 ❤︎-

22.07.2016 tüm aksiliklere rağmen biz birlikte geçirilecek bi ömre iyi günde kötü günde “EVET” dedik. ^-^

ve biz :)

O kadar heyecanlandım ki şimdiye kadar koşuşturduğumuz şeyin ne demek olduğunu sevdiceğimin elini tutup o masaya doğru yürüyünce anladım. Nutkum tutuldu. Boğazım düğümlendi. Gözyaşlarım hücum etti akıp gitmek için. Ne anneme ne de babama bakamadım. Baksam bağıra bağıra ağlayacaktım.
Nikah memuru bana soruyu yönelttiğinde nefesimi tuttum ve kendime “bu senin en mutlu günün ağlamak yerine gülümse ve tuttuğun eli daha sıkı tut” dedim ve küçük bi duraksamanın ardından evet sözcüğü dökülüverdi ağzımdan.
Sevdiceğimin de heyecan dolu Evet’inden sonra memurumuz Neslihan Hanım “bende sizi karı koca ilan ediyorum birbirinizi tebrik edebilirsiniz” dediğinde elimiz ayağımız birbirine dolandı.
Arkadaşımın fotoğraflarımızı çekmesi ve yenilen yemeğin ardından nikah törenimiz son buldu.

Güzel fotoğraflarımız ve nikah anını kameraya alması ve nikah salonunu ayarlaması sebebiyle arkadaşım Şeyda’ya teşekkürlerimi sunuyorum iyi ki varsın güzel arkadaşım yanımda olduğun ve desteğin için çok teşekkür ederim. ^-^
Nikah şahidim, buranın bana kattığı güzel insan; Işıl'ım, sana da çok teşekkür ederim, iyi ki varsın yol arkadaşım ^-^



nikah şekerimiz bunun içinde yardımcı olan abla adını bilmiyorum ama sana da çok teşekkürler ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder