23 Temmuz 2016 Cumartesi

Çok şanslı şanssızlığım iş başında.

      Şansım hepimizin de şansı olan darbesel girişimin önlenmiş olması tabiki. Darbe engellenmiş gibi olsa da benim hayatıma büyük bi darbe vurduğu kesin. Yapılacak tonla işim var, her işim geri kaldı. İzinler kaldırıldığı gibi hafta sonu çalışmaları ve gece nöbetleri başladı.   
          İlk olarak balayı tatilimizi iptal ettik. Uçak biletleri için iade talep ettik sonucu bilmiyorum. Gelinlik alışverişine gidemedik, ablam gidip Miss Defneden baktığım gelinliği onayladı. Bakalım ne zamana dikilecek. Kına için memlekete gidecektik, orda hazırlıklar yapılmıştı. Davetiye basılmıştı. Malatya havaalanı kapatılmış dolayısıyla uçuşlar iptal ki olmasa bile benim iznim yok.



      O kadar karmakarışık ki herşey şimdi ne yapmalı? Bu işler düzelir mi? Memleketi iptal edip burada mı yapsak kınayı? Ya da kınayı da düğünü de ertelesek mi? Atamam yapılacak mı acaba bu karmaşada? Ya olmazsa düğünü yapıp beklesek mi? Ama iptal edip etmemekte kararsızım çünkü düzelebilir, sonra çok başka şeyler çıkabilir kaderim bu benim biliyorum.
       Bunlar darbenin bende olan etkileri bide kendi şansımın devreye girdiği durumlarım var. Bellonadan tam aralık ayında aldığım ve parasını ödediğim yatak odası takımım vardı. Dün giden eşyalar hep eksik. Baza yok, halının bi parçası yok, uyku setleri yok. Uyku seti tamamen üretimden kaldırılmış güya, elinde kalmış eski modelde ve korkunç renkte olanları kakalamaya çalışıyorlar. Herşey için uğraşmam lazım illa L

         En kötü şansımı sona sakladım atamam bu darbesel girişim olmasaydı da geri kalacaktı. Maalesef beni bulan insanlar insani özelliklerini bi kenara bırakıyorlar. Becayiş yapmak için konuştuğum kız aday memur olduğunu benden saklamış. Vazgeçmeyeyim diye dilekçemizi verdikten sonra söyledi. Nasıl çıldırdığımı varın siz düşünün. Nasıl ya bu nasıl bencillik böyle? Aday memurun atanma hakkının olmadığını herkes bilir. Ben sana güveneyim senin yaptığına bak :’( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder