20 Temmuz 2016 Çarşamba

darbeye#hayır!!!

        Düğüne az zamanımız kalmış ama hazırlıklarımızın çoğu duruyordu. Bende yengemi hem kafa dağıtmama yardımcı olsun hem de alışveriş işleri için memleketten çağırmıştım. Geldiler sağ olsunlar çok da iyi geldiler. Hemen paketlenmeyi ve kaplanmayı bekleyen çeyizlerim paketlendi. Evimize çöken rehavet yerini neşeye ve bol enerjiye bıraktı. Odun ateşinde çaylar, denize gitmeler, bol kahkaha, yürüyüşler…
Hafta sonu mobilya, gelinlik, gelin ve damat bohçası için İstanbul’a gidecektik. Daha hiç gelinlik denemediğimden yengem bi ön araştırma yapmayı önerdi ve işten izin almamla beraber İzmit’in yolları taştan diyerek çıktık yola. İlk mobilya bakmayı kararlaştırıp Mobesko’ya gittik. Alfemo’da bi modele vuruldum resmen sonraki baktıklarım hoşuma gitmedi hiç J Sonra Bellona’da bi modeli de beğendim ikisi apayrı tarz mobilya ama ikisini de çok beğendim. Kararı İstanbul’a kalsın dedik.

Sonra gelinlik bakmaya başladık maalesef gittiğimiz her yer zamandan ve şişkoluğumdan şikayet etti :D Geç kalmışız eğer pazartesiye kadar sipariş girilmezse imkanı yok yetişmezmiş ve hazır gelinlik alamazmışım çünkü tek beden varmış. Bi kaç yere daha baktık en son Miss Defne’ye gittik. Çok ilgili bi abiyle karşılaştık. Bana şöyle bi soru sordu “şanslı mısındır?”. Ben sadece gülümsedim çünkü çok şanslı şanssızımdır. Buradan bi gelinlik beğendim ve ölçülerim alındı. Düğün çok yakın olduğundan erkene alacağını söyledi ama biz sadece buraya fikir edinmek için gelmiştik. Teşekkür edip çıktık.
    Hafta sonu bulamazsam buraya gelirim diye düşünmüştüm. O kadar yorulmuşum ki eve girer girmez doğru yatağa. Ben uyuduktan çok zaman geçmemişken, uykumun en tatlı yerindeyken sinir bozucu şekilde telefonum çalmaya başladı. İstanbul'un yollarının kapandığından, benim şansımdan filan bahsetti; anlamadım! Hiç anlayamadım!

   
  Salonda televizyon açık jetlerin uçuşunu gösteriyor. Ne olduğunu anlayamadım şaka gibi geldi bu devirde ne darbesi. Çektiği yetmedi mi ülkemizin? Kurtulmaya çalışmıyor muyduk hala etkilerinden? Orda duran benim askerim değil miydi? TRT’de bildiri yayınlanırken tüylerim diken diken oldu. Anons duyduk sonra, tüm halkı birlik ve beraberlik için sokağa çağıran. Durmadık, düşünmedik, çıktık yola elimizde şanlı al bayrağımız. Herkes akın akın geldi meydanlara. Herkesin vardır bu konuyla alakalı bi senaryosu ama benim yok. Benim o gün yaşadığım hala da yaşamakta olduğum korkularım var. Benim için önemli olan devletimin bekası, ülkemin birlik ve beraberliği, askerimin askeri görevinde olduğu, demokrasinin, adaletin olduğu canım ülkemde kendi hak ve özgürlüğüm çerçevesinde dilediğimce yaşamak.
Allah’ım sen büyüksün kötü insanlara fırsat verme. L darbeye#hayır!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder